Teamleider Klantenservice

Solliciteer nu

Teamleider Klantenservice

Ben jij een mensen-mens en een geboren coach? Hou je van doorpakken en kun je de mensen om je heen als geen ander motiveren? Ben je niet bang om je handen uit de mouwen te steken en verlies je de planning en kwaliteit nooit uit het oog? Dan zijn wij op zoek naar jou!

FULLTIME · LELYSTAD

Wie zijn wij?

Koopjedeal is in november 2012 opgericht. Binnen 5 jaar zijn we uitgegroeid tot de grootste dagaanbieder van Nederland en we zijn nog lang niet klaar met groeien.

Een flinke dosis ondernemerslef, passie en werklust kenmerken ons bedrijf. We staan momenteel op positie 60 in de Twinkle top 100 grootste E-commerce bedrijven van Nederland. Bij Koopjedeal verkopen we duizenden artikelen met één doel: het leven van onze klanten makkelijker, leuker en aangenamer maken. We bieden dagelijks een gevarieerd en verrassend productaanbod. Ons doel? Uitgroeien tot de grootste dagaanbieder van Europa!

Jouw taak

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing van het team. Je bent dagelijks bezig met het coachen en motiveren van de klantenservice medewerkers. Hierbij is het jouw doelstelling om de dienstverlening aan klanten op efficiënte wijze te optimaliseren terwijl jij de tijdsplanning en kwaliteit goed in de gaten houdt. Als teamleider ligt jouw focus niet alleen op inhoudelijke kennis, maar heb je juist ook aandacht voor de menselijke kant.

"Jij coacht en motiveert de klantenservice medewerkers. Jouw focus ligt niet alleen op inhoudelijke kennis, maar juíst ook op de menselijke kant."

Functieprofiel

  • De sfeer bij Koopjedeal is jong, fris, laagdrempelig en informeel. Jij past hier goed tussen, maar je verliest daarbij nooit het zicht op de inhoud.
  • Je bent down to earth én enthousiast in jouw communicatie. Zo weet je weerstand te overwinnen en bereik je jouw doelen. Je motiveert en verbindt. Je bent positief, maar durft ook kritisch te zijn wanneer dit nodig is.
  • Wanneer het druk is werk je zelf actief mee zodat we je de klant optimaal kunt bedienden. 
  • Ownership is voor jou het sleutelwoord. Jouw woord is goud waard. Je bent niet van de loze kreten. Als jij iets belooft, dan gebeurt het ook.

  • Je weet het beste uit mensen te halen. Succes maak je samen, daar ben jij je heel bewust van.

  • Je bereidt dagelijks een dagstart voor waarin je coacht, motiveert en iedereen up-to-date brengt.

  • Je biedt administratieve ondersteuning aan de klantenservicemanager.
  • Je ondersteunt medewerkers bij complexe klantvragen.
  • Je bent een enthousiaste en gedreven teamleider die de teamleden stimuleert in hun groei en ontwikkeling.

Functie-eisen

  • Je hebt aantoonbare ervaring in een webshop (e-commerce).
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring in een (facilitair) contactcenter of bij een klantenservice.
  • Je ben een geboren coach en motivator.
  • Klanttevredenheid staat voor jou voorop.
  • Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar
  • Je bent minimaal 3 weekenddagen per 4 weken beschikbaar.

Bedrijfscultuur

Bij Koopjedeal vind je geen 'jasje-dasje-mentaliteit'. We zijn er van overtuigd dat de beste gesprekken en ideeën ontstaan in een ontspannen setting, onder het genot van een hapje en drankje. Daarom hebben we regelmatig pizzasessies om inspiratie op te doen en samen te brainstormen.

Tafeltennis is voor ons als zuurstof. Onze kantine vormt maandelijks het toneel voor een intens tafeltennistoernooi waar men strijdt om de felbegeerde wisselbeker. Sinds kort hebben we ook een eigen zaalvoetbalteam, ons Sterrenteam. We dagen regelmatig leveranciers uit voor een vriendschappelijk potje zaalvoetbal. Ben je niet zo atletisch? Geen probleem! Onze cheer squad kan nog wel wat versterking gebruiken.

Wat bieden wij jou?

  • Een kantoor op een toplocatie in Lelystad met een fantastisch uitzicht. Je werkt midden in het centrum en pal naast het station.
  • Een baan bij een progressief en maatschappelijk betrokken bedrijf.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Een goed salaris dat aansluit op jouw ervaring en in lijn is met jouw ontwikkelmogelijkheden.
  • Een aanstelling voor 40 uur per week en een jaarcontract dat bij wederzijdse tevredenheid wordt omgezet naar een aanstelling voor onbepaalde tijd.
  • Een stimulerende en energieke werkomgeving.
  • Iedere morgen een verse bak koffie.
  • Enthousiaste collega's.

Querida

Teamleider Klantenservice

Chantal

HR manager

Jeremy

Grafisch Vormgever

Floor

Logistiek Administratief Medewerker

Solliciteren?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je van harte uit om te reageren! Solliciteer direct met behulp van onderstaande button.

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Chantal Hajenius: HR@koopjedeal.nl.

Let op: acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.