Administratief Assistent Inkoop

Solliciteer nu

Administratief Assistent Inkoop

FULL-TIME · LELYSTAD

Wie zijn wij?

Koopjedeal is in november 2012 opgericht. Binnen 5 jaar zijn we uitgegroeid tot de grootste dagaanbieder van Nederland en we zijn nog lang niet klaar met groeien.

Een flinke dosis ondernemerslef, passie en werklust kenmerken ons bedrijf. We staan momenteel op positie 61 in de Twinkle top 100 grootste E-commerce bedrijven van Nederland. Bij Koopjedeal verkopen we duizenden artikelen met één doel: het leven van onze klanten makkelijker, leuker en aangenamer maken. We bieden dagelijks een gevarieerd en verrassend productaanbod. Ons doel? Uitgroeien tot de grootste dagaanbieder van Europa!

Jouw taak

Als Administratief Assistent Inkoop zorg jij ervoor dat ons bestelproces goed verloopt. Jij plaatst inkooporders bij onze leveranciers en bent verantwoordelijk voor de leveringen. Het afstemmen en coördineren met de leverancier, het voormelden van een levering en de nacontrole op eventuele manco's vallen onder jouw verantwoordelijkheid.

Daarnaast neem jij ook de administratieve nazorg voor jouw rekening. Als er een creditfactuur moet worden opgesteld, dan regel jij dat. Moet er een nalevering komen? Say no more! Jij zorgt dat we het binnen krijgen.

Ook de retourzendingen naar leveranciers regel jij zonder problemen. Je bent daarnaast de rechterhand van onze Categorie Buyer, Je helpt met het her-inplannen en doet de nacalculatie van aanbiedingen. Ten slotte verzamel jij de juiste content bij leveranciers zodat onze copywriters en designers de aanbiedingen kunnen opmaken. 

"Dankzij jou lopen al onze bestellingen op rolletjes. Of het nu om een creditnota of een nalevering gaat, jij zorgt dat het goed komt."

Functieprofiel

  • Je werkt nauwkeurig, analytisch en gestructureerd;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je bent leergierig en staat open voor ontwikkeling;
  • Jij bent verantwoordelijk voor de coördinatie en het voormelden van bestellingen en volgt onze bestellingen op de voet.
  • Je verzamelt content informatie bij onze leveranciers zodat ons content team de aanbiedingen kan opmaken.
  • Jij controleert alle leveringen op eventuele manco's. Je registreert deze afwijkingen en onderneemt actie om dit te corrigeren.
  • Je regelt creditnota's en naleveringen van leveranciers wanneer dit nodig is.

  • Je controleert en registreert de ontvangst van de creditfacturen, naleveringen en retourzendingen van leveranciers.

  • Jij vormt de spil tussen onze klantenservice en leveranciers. Jij bent het aanspreekpunt en zorgt dat eventuele vragen en onduidelijkheden snel en efficiënt worden opgelost.

  • Je bent communicatief sterk. Je durft streng te zijn. Zowel naar jouw collega's als naar de leveranciers.

Functie-eisen

  • Je beschikt over MBO denk - en werkniveau;
  • Jouw beheersing van de Nederlandse én Engelse taal is uitstekend in woord en geschrift;
  • Je kunt goed samenwerken en communiceren met de verschillende afdelingen én met leveranciers;
  • Je hebt bij voorkeur een administratieve of logistieke opleiding gevolgd en afgerond;

  • Je beschikt over 1-3 jaar relevante werkervaring;

  • Ervaring in een soortgelijke administratieve functie is een pré.

Bedrijfscultuur

Bij Koopjedeal vind je geen 'jasje-dasje-mentaliteit'. We zijn er van overtuigd dat de beste gesprekken en ideeën ontstaan in een ontspannen setting, onder het genot van een hapje en drankje. Daarom hebben we regelmatig pizzasessies om inspiratie op te doen en samen te brainstormen.

Tafeltennis is voor ons als zuurstof. Onze kantine vormt maandelijks het toneel voor een intens tafeltennistoernooi waar men strijdt om de felbegeerde wisselbeker. Sinds kort hebben we ook een eigen zaalvoetbalteam, ons Sterrenteam. We dagen regelmatig leveranciers uit voor een vriendschappelijk potje zaalvoetbal. Ben je niet zo atletisch? Geen probleem! Onze cheer squad kan nog wel wat versterking gebruiken.

Wat bieden wij jou?

  • Een kantoor op een toplocatie in Lelystad met een fantastisch uitzicht. Je werkt midden in het centrum en pal naast het station.
  • Een baan bij een progressief en maatschappelijk betrokken bedrijf.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Een marktconform salaris.
  • Een aanstelling voor 40 uur per week.
  • Een stimulerende en energieke werkomgeving.
  • Iedere morgen een verse bak koffie.
  • Enthousiaste collega's.

Chantal

HR Manager

Sharan

Junior Inkoper

Kajel

Medewerker Klantenservice

Quynh

Inkoper

Solliciteren?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je van harte uit om te reageren! Solliciteer direct met behulp van onderstaande button.

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Chantal Hajenius: chantal@koopjedeal.nl.

Let op: acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.